2010-01-04
 15:10:48

Vilken är godast?

Jag sov i två timmar alldeles nyss. Det var behövligt, vaknade av att jag grät för någon dröm? Grät ännu mer när jag märkte att jag grät haha. Men jag intog nyss min andra måltid för dagen och nu smakade jag grönssakssoppan, den var sjukt god! Jag har testat: choklad, mintchoklad, jordgubb, kycklingssoppan och grönsakssoppan nu. Godast av dom är faktiskt svår att säga, men det står nog mellan chokladen, mintchokladen (bara om man värmer dom) eller grönsakssoppan. Kyckling är med jättegod så ah det här är svårt, den enda som jag inte tycker om är jordgubb. Den var god men smaka lite skumt tror jag. Och man kan inte värma den heller, kan kan man om man vill men jag tror inte att en varm jordgubbsmilkshake smakar så gott. Den går att dricka som sagt men det är något som får mig att tacka nej till den.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: