2010-04-21
 11:37:58

Vikt

Jag kom på att det va dags att väga sig idag eftersom jag vägde mig förra onsdagen. Jag har iaf minskat precis 1kg. Det går åt rätt håll. Men jag vill att det ska gå snabbare! Jag vill ha efedrin. Det är det enda som någonsin funkat superbra för mig.
2010-04-16
 12:22:48

Fredag

Precis kommit in från en promenad, nu blir det dusch och sedan blir det gröt till frukost för första gången på väldigt väldigt länge.
2010-04-15
 14:57:39

Haha comeback..

Det var inte mycket till comeback, det blev en promenad i måndags och idag blev det en promenad och sprang även lite.. Helt slutkörd blev jag, men ska försöka ta en promenad veckan ut nu iaf. Då har det iaf blivit 5ggr. Småätandet måste även bli bättre. Men jag ska bli smal!
2010-04-11
 12:00:48

Comeback

Jag har slutat med cambridge för längesen. Och jag har skitit i bantningen på senaste tiden, har tillåtit mig äta mer än vanligt pga vissa omständigheter. Men nu är det över och imorgon då jävlar är jag tillbaka!