2010-01-08
 12:12:13

Sug

Det var inte alls bra att jag pröva den där gröten.. För nu är jag sugen på risgrynsgröt, antagligen blev min kropp (eller hjärna) lurad för att jag fick något i mig som va lite mer matit än soppa och tror att det är dags att äta igen. Men icke, 15 dagar kvar på den rena kuren. Sedan trappar jag upp med att äta lunch. Längtar efter en god pastasallad. Mums..


Jennifer
PUBLICERAT: 2010-01-08, 13:35:27 | URL: http://jjenniferks.blogg.se/

jasså, det låter trevligt du! :)


Sofie
PUBLICERAT: 2010-01-08, 14:35:37 | URL: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/

Jag mår också dåligt av lchfen de första två veckorna, huvudvärk och trötthet tex, men det beror ju på att sockret är på väg ur kroppen, sockerabstinens alltså. Men jag hade en kompis som provade lchf och det funkade inte för henne heller, så det är nog väldigt individuellt! Men visst är det underbart god mat? ;p Hoppas iallafall det fungerar för dig, med cambridge alltså :) Man får bara inte ge upp, eller hur? :) Jag ska följa din väg ner i allafall! Lite stöttning på vägen kanske är bra ibland? :) Lycka till nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: