2010-01-10
 12:12:03

Resultat vecka 1

Startvikt: 76kg
Nuvarandra vikt: 73,3kg

Viktnedgång denna vecka: 2,7kg

Jag hade hoppats på lite mer men det känns bra. Jag är ju under 75 nu iaf så nästa mål blir att komma under 70 strecket. Denna vecka som kommer ska jag också slänga in lite motion så går viktnedgången förhoppningsvis lite snabbare :-) Så idag börjar alltså vecka 2! Det känns bra. Ska slänga i mig lite frukost snart och idag hade jag nog tänkt testa att mixa mintchoklad med is och kallt vatten i blendern. Om vi nu har någon is i frysen dvs. Vi hörs sen, puss!


Sofie
PUBLICERAT: 2010-01-10, 13:01:51 | URL: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/

Men 2,7 kg är ju skitbra! Det ska du vara stolt över :) Man ska ju inte gå ner för mycket snabbt egentligen, risken är ju stor at man går upp lika fort. Bra jobbat! :D Samma här med promenaderna, det spelar ingen roll hur mycket man än pälsar på sig, för det gör ont i ansiktet som är svårare att gömma under varma kläder.. har ju åkt på en dunder förkylning nu också så får bara bli promender tills jag är bättre, farligt att anstränga kroppen. Blir ju trött och andfådd bara jag städar! Bra jobbat tjejen, vi ska vara stolta :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: