2010-01-03
 09:09:52

Min väg ner

Jag ska gå på Cambridgekuren, dvs jag äter bara måltidsersättningar (soppor och milkshakes). Med start från och med idag den 3 januari. Här kan ni följa mig och min väg ner. Målet är att jag ska gå ner 16-20kg men vi tar en vecka i taget, jag vill att det ska gå snabbt annars hade jag inte börjat med detta men får heller inte stressa mig själv. Jag har varit vaken sen halv 6 i morse och intog min första cambridge måltid för en halvtimme sen. Jag började med en milkshake med smak kakao (smakade choklad), den var riktigt god faktiskt. Jag längtar redan till soppan senare, ska bli gott med något varmt. Än är inte hungern så farlig men är bara inne på första dagen så jag förväntar mig ett helvete.

Det som gör saken lättare är att jag gör detta tillsammans med en vän, jag tillbringar min första vecka hemma hos henne som inte är i min hemstad. Det underlättar att inte bo hemma med tillgång till mat, samt att det är mycket lättare när man har någon som går igenom samma sak.

Jag starta denna blogg för att kunna blicka tillbaka själv och se hur det gått för mig, hur jag mått vissa dagar, och för att kunna hålla mig sysselsatt då hungern blir som värst.

Startvikt: 76kg
Målvikt: 56-60kg

BEACH 2010 HERE I COME!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: