2010-01-11
 12:34:26

Dag 9

Shit.. jag börjar tappa bort dagarna nu, tänkte skriva dag 8 först. Fick smygtitta på bloggen för att se vilken dag det va, jag ville bara säga god morgon till er! Hoppas att ni har sovit gott. Nu ska jag gå och göra mig en kaffe mocca denna morgon med. Längtat efter den sen igår, yummie.


Sofie
PUBLICERAT: 2010-01-11, 13:35:09 | URL: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/

Haha kan nog bli lite pinsamt med rånarluva du :p Akta dig för affärer iallafall, haha! tack för alla råden, jag tar det superlungt nu, dricker te och knaprar ibumetin. Nässprayen är snart slut och jag har fått gå på toalettrullarna för snytpapprena är slut :P Men jag vilar mig. Inget jobbsökande idag, inga promenader, bara vila.. orkar ju knappt ta mig ur sängen :( Men det går nog snart över.. :) Ska skicka gubben till apoteket i eftermiddag när han kommer hem från kjobbet. Han ska få köpa dem där sinova tabletterna du pratade om :D



Hur ser din dag ut idag då? :) Fullt schema? :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: