2010-01-08
 07:02:13

Dag 6

Så har vi ännu en dag avklarad och nu är jag inne på dag 6. Imorgon har jag hållt på i 7 dagar, en vecka. Det är sjukt vad tiden rinner iväg. Igår på IKEA höll vi på att dö av alla bilder på korvar/pizza/köttbullar/kyckling med tzatziki/skagenbaugetter/räkmackor. Visst blir man sjukt sugen men tanken att fuska finns inte ens där. Det skulle aldrig falla mig in, peppar peppar. Imorgon åker jag hem till mig, så jag hoppas att det går lika bra hemma hos mamma, trots att hon äter mat. Här har vi ju inte ens haft någon tillgång till det. Men det ska väl bli nästa steg, att verkligen stå emot frestelsen när den finns framför ögonen på en och man är ensam.

Jag vaknade som vanligt när K gick till jobbet idag. Hittils känns det bra, har inte ätit frukost än utan bara druckit en kopp té (thank god för att vi får dricka det, hur mycket som helst också). Det mättar faktiskt väldigt bra, fast nu blir jag till och med mätt på ett glas vatten. Idag ska jag äta någon gröt med smak äpple/päron som vi fick en påse hos konsulten i Tullinge för att testa. Någon ny smak som kommit ut nu på test för att se vad kunderna tycker om den så som jag uppfattade det. K prövade den igår och hon gillade inte alls den, så det ska bli intressant att se vad jag tycker. Nu ska jag kika lite i H&M's nya katalog, så hörs vi sen. Puss!


isabelle
PUBLICERAT: 2010-01-10, 14:30:13 | URL: http://izabelleholmquist.blogg.se/

jag har en fråga?

Hur lång är du?

Hade varit roligt att se en bild på dig :)



ta hand om dig och låt inte viktnedgången gå för långt bara !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: