2010-01-07
 10:52:05

Dag 5

Gårdagen gick galant, vi va i tullinge och köpte soppor för en vecka till. Smakade även svampsoppan igår, SJUKT GOD! En ny favorit. Sedan vid fem tiden begav vi oss in till stan för att kolla på Luftslottet som sprängdes, mucho bra movie.

Men dag 5 hur börja den? Jag vaknade upp på världens sämsta humör, när jag ska stå och shaeka min frukost så blir det övertryck i shakern pga varmt vatten och locket flyger av och det flyger choklad över hela mitt ansikte, mitt hår och över nästan hela köket. Men nu har jag precis duschat och mår finfint igen, tror jag bara behövde lite mat i magen. Hungern är så gott som borta nu och jag är faktiskt pigg. Jag trodde jag skulle vara trött hela tiden men man är pigg som vanligt.

Snart ska vi iväg till tumbas komvux för K ska lämna in en ansökan och sedan ska vi ta bussen vidare till IKEA i Kungens kurva för att kika lite där och vi får lite extra motion på köpet (det går ju inte att ta promenader i den här jävla kylan!) Sjukt kallt vad det är ute.. Vad hände? Är det de senaste årens obefintliga vintrar som slår ihop sig och kommer nu?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: