2010-01-08
 15:20:54

Comments

Idag har folk börjat kommentera, och jag säger bara fortsätt med det! Jag blir superglad och jag uppskattar varenda litet ord och allt stöd jag kan få :-) Kärlek till er, och det var någon som föreslog att jag ska lägga upp före och efter bilder. Nu tog inte jag någon före-bild innan jag började med det här, men jag kan göra så att imorgon när första veckan är över så kan jag ta en och lägga in, och den första riktiga vägningen blir på söndag morgon! Det ska bli spännande, och självklart skriver jag här i bloggen hur det ser ut efter första veckan. Och sen kanske varje eller varannan vecka så ni också kan följa min viktminskning på bild.


tjohej vad det går mellan pattar & lår.
PUBLICERAT: 2010-01-08, 17:35:41 | URL: http://joonnaak.blogg.se/

du kallar dig själv 'tjockisen'. men skulle du inte bli ledsen om jag kom fram och kallade dig det ?


Alexander
PUBLICERAT: 2010-01-08, 19:44:17 | URL: http://alexanderpro.bloggplatsen.se/

:D ah Te äger typ ALLTID, blivit min ritual nu på vintern att typ ständigt dricka det! (a) näe blir inte mycket annat, utom kanske kaffe för att variera det hela men jag vet att jag klarar mig, en och annan julmåltid har det ju varit på sistånde då tar man sig en korv eller köttbulle :P, sen ligger man helt slö i matkoma och smälter det typ haha...nej men typ digistive kex eller nått i den stilen händer det ju att man käkar till, det blir ju så mysigt då!


Sofie
PUBLICERAT: 2010-01-08, 23:33:38 | URL: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/

Jag ska också väga mig på söndag :D har du också hållt på en vecka då? :)Det är alltid skönt att få lite fina kommentarer, det hjälper en på vägen! Det är en kamp varje dag, och ibland känns det tungt. Nu har värsta sockersuget lämnat min kropp, men frestelser kommer alltid dyka upp! Bara bita i det sura äpplet och välja rätt helt enkelt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: