2010-03-16
 14:27:50

Trappa upp

Nu har jag bestämt mig för att trappa upp så jag snart kan sluta helt med shakesen. Less på det nu, så imorse tog jag mig en kopp kaffe gav mig ut på en promenad. Och till frukost när jag kom hem blev det havregrynsgröt och en fullkornsmacka med grönsaker och fetaost. Imorgon blir det shake till frukost, även dags för en liten operation imorgon så vi får hoppas att jag kan fortsätta med promenaderna bara någon dag efter. Det blir alltså gröt till frukost varannan dag och shake varannan dag. Jag tror att jag blir lite mindre sötsugen om jag får äta mer ordentligt också. Börjar gå lite utför nu...


mikaela
PUBLICERAT: 2010-03-20, 07:47:01 | URL: http://mikzey.webblogg.se/

Vart har du opererat dig? :)


tjockisen
PUBLICERAT: 2010-03-20, 14:57:58 | URL: http://cambridge.webblogg.se/

Samma som förra gången, lite småkorrigeringar som behövdes nu bara för att det skulle bli så bra som möjligt :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: