2010-03-05
 13:27:05

Det här går inte längre..

Fyfan, nu börjar jag spåra ur med maten igen. Det är inte lätt att alltid hålla sig till diet, visst har jag fått mitt intag av soppa men vågen går inte neråt så jag måste göra något. Så från och med nu så är det shake till frukost som gäller och sedan protein + grönsaker till lunch och middag. Jag ska skippa kolhydraterna nu, och börja kolla på Victorias secret videos igen. Måste få tillbaka den motivationen som fanns där då jag började på ren kur. Det var nästan lättare att hålla sig på ren kur än att gå på kombinerad. Man retar nästan sig själv.. Så! 67kg ska vågen stå på den 16 mars. Om 1½ vecka, det kan bli tufft. Men det ska gå. Annars funderar jag på att börja på ren kur igen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: