2010-01-24
 13:04:43

Lite bättre

Jag smsade min konsulent och skrev hur jag kände, hon ringde då upp mig och vi pratade en stund. Hon tyckte absolut att jag ska skita i vad vågen säger och endast förlita mig på måtten, speciellt när hon sa eftersom jag inte har så jättemycket att gå ner. Mäter mig hos henne varje torsdag så får se vad måtten ligger då på torsdag. Så jag börjar med kombinerad idag, det känns mycket bättre nu efter mitt samtal med henne. Hon är så snäll och motiverar verkligen en när man känner sig på botten nu märkte jag. Det som är plus med cambridge, att man har en konsulent som man alltid kan ringa eller smsa till och som man träffar en gång i veckan. Och senare när man nått målvikten träffar man dom varannan vecka. Så idag blir det räkor och ägg, men nu ska jag äta min frukost och sedan bege mig ut på en promenad. Jag ska vara hårdare med promenaderna denna vecka! Nu börjar vi om. Jag ska gå ner dom där jävla 10 kilona som jag har kvar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: