2010-01-17
 17:44:29

Kokbok

Idag va jag och hämtade ut två böcker på posten som jag beställt. Hälsokokboken och Aldrig fucka upp. Sitter just nu och kollar i hälsokokboken, åh sjukt god mat! Över 500 recept.. Jag bläddrar igenom och tänker det här ska jag laga sen, det ska jag laga sen, ÅH det måste jag testa. Alltså mums. Ge mig mat mat mat mat


Sofie
PUBLICERAT: 2010-01-18, 09:36:08 | URL: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/

Jag har inte gått ner något den här veckan :( Men inte upp något heller, så det är ju bra! jag har syndat lite i helgen, men jag hr ju som sagt inte mått så bra och att få komma hem och bara bli ompysslad av mamsen har varit helt underbart. Så lite "fel" mat har jag ätit. Men försökt att inte äta onödigt bara för att liksom. Så nu kör jag på hårt igen, och nästa söndag då ska jag ha tappat mera! :) Har du haft en bra helg annars? :) Grattis till dina kilon! Jätteroligt att höra! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: