2010-01-20
 00:54:03

Jag tror jag dör

Jag skulle nyss försöka sova, men jag kan inte sova. Jag kan inte sluta tänka på mat. De här sista dagarna kommer gå så himla sakta, finns inga ord hur mkt jag längtar tills på söndag! Trots att jag endast får äta 100gram protein den dagen. Men ah, jag blir galen... De sista dagarna är nog lika jobbiga som dom första. Ah, mat!!! jag vill ha en sallad från cupido, jag vill ha räkor, kyckling, ägg, kalkon, lasagne, pizza, tacos, fajita pita, köttbullar, potatis, hamburgare, pommes.. you name it! Åh jag är så hungrig.


Sofie
PUBLICERAT: 2010-01-20, 12:18:58 | URL: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/

Jag kan tänka mig hur hungrig du måste vara just nu! Själv har jag ingen matlust just nu.. Har varit många omtumlande dagar, psykiskt.. Men vi kämpar på båda två! På söndag blir de vägning igen, och den här veckan har jag fått mig några odrentliga promenader :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: