2010-01-14
 14:02:36

DAGENS INSPIRATION

Dagens inspiration får bli ett litet bildmaraton av Megan Fox's senaste bilder för Armani. Så sjukt snygg den kvinnan är, och speciellt på de här bilderna!


Sofie
PUBLICERAT: 2010-01-16, 10:02:08 | URL: http://fiiatheoneandonly.blogg.se/

Tack så mycket för alla fina ord :) Jag mår mycket bättre nu när jag varit hemma några dagar :D Men imorgon blir det att komma hem till verkligheten.. Hoppas något företag ringer nu i veckan! Det blir att fortsätta söka, mer kan jag inte göra.. Ja men 1 kg låter ju kanonbra! Men imorgon blir det vägning, och jag tror inte jag gått ner något mer, men kan bero på att jag fuskade lite granna igår :( Jag åt faktiskt lite ris och sen lite lasagne på kvällen.. Men jag ska ta en lång promenad idag så jag kanske inte har gått upp iaf! :)



Tack igen för alla fina ord, det värmde när jag läste din kommentar :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: