2010-01-28
 12:54:36

DAGENS INSPIRATION


Jenny ♫
PUBLICERAT: 2010-02-04, 10:18:41

Trevlig blogg och inspirationsbilder :)



Jag trillade in här efter att ha sökt på Cambridge + gröt på google. Har hört en del om äpple och kanel gröten men min konsulent har inte den i sitt sortiment. Vet du förresten om man kan äta den när man går på ren kur?



Jag går iaf sedan i måndags på ren kur för andra gången. Började första gången strax innan jul vilket inte var så smart så nu tar jag nya tag. Det är roligt att ha någon annan att följa, tror att det kan kännas lite lättare då :)


tjockisen
PUBLICERAT: 2010-02-15, 21:29:46 | URL: http://cambridge.webblogg.se/

Svar: Tack så jättemycket! Och vad kul att du bestämt dig för att börja med detta nu, jag körde ju tre veckor på ren kur och nu kör jag på kombinerad kur :-) En tallriksmodell om dagen och två shakes.



Gröten kan man äta på ren kur, jag testade bara en. Det va något test dom hade fått in så jag vet inte om dom har tagit in den "på riktigt" i sitt sortiment faktiskt. Men du kan ju fråga din konsulent, hon vet nog mer än vad jag vet :-) Hon kanske kan beställa in den?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: