2010-01-18
 14:24:53

Dag 16

Nu börjar jag verkligen tappa bort dagarna, får titta hela tiden på inlägg vilken dag jag är inne på. Jag kan inte fatta att jag bara har 5 dagar kvar på den rena kuren och att jag verkligen varit utan mat i över två veckor? Jag måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv, skulle aldrig i mitt liv kunna tro att jag skulle kunna klara av något sånt här. Men det är mycket tack vare att jag haft min vän K som började detta tillsammans med mig. Det är så mycket lättare när man har någon som går igenom samma sak och verkligen förstår hur det känns och man får inse hur mycket mat egentligen betyder för en. Att det är verkligen något man ska uppskatta. Men inte i för stora mängder.

Jag känner mig faktiskt lite rädd för att börja äta igen. Jag är jätterädd för att gå upp, även om jag bara börjar med en lunch om dagen.. Och konsulten säger att man ligger fortfarande på underskott av kcal så man går ner men det går långsammare osv. Jag känner mig jätterädd. Jag vill inte gå upp de här kilona jag gått ner nu, utan jag har minst 11kg kvar. Skulle gärna vilja gå ner till 58kg också. Men nu först och främst ska jag komma under 70, kanske nästa vecka? :-) Ska inte ha för stora förväntningar, men hoppas kan man alltid göra.

Jaja, jag känner mig iaf väldigt glad idag! Mindre än två veckor kvar till våran trip uppåt i landet nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: