2010-01-14
 13:56:10

Dag 12

Nu är det bara 9 dagar kvar, wiho! Jag drömde inatt att jag NÄSTAN åt godis.. För jag blev arg. Men till och med nu i drömmen hade jag styrka att gå och lägga in det i vårat kökskåp och faktiskt spara det tills då jag fick äta haha. Har för c:a en timme sen intagit min frukost. Sov länge idag, var så himla trött. Bara jag som blir extra trött under mensen?

Om en timme när min mamma är klar i tvättstugan så ska vi ta en promenad till vaksala där jag ska köpa min "mat". För ännu en vecka, denna gång blir det nog mindre varma soppor och jag hoppas på att hon har fått in smaken vanilj. Ska även byta ut mina jordgubb som jag har kvar, för dom smakar BLÄ. Om det är någon som ska börja på detta, smaka på jordgubben men köp bara en påse. Jag vet nog ingen som gillat den, den smakar konstgjort..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: