2010-01-12
 14:29:09

Dag 10

Några av er kanske trodde jag gav upp igår? NEJDÅ, krävs mer än så. Jag hade en väldigt dålig dag/kväll bara. Men idag är jag på g igen, drömt lite mardrömmar så jag vakna vid 9 imorse men sedan somnade jag om och vaknade för en halvtimme sen.. Så det blev en väldigt sen frukost idag, kaffe mocco ofcourse :-) mycket gott mycket gott! Idag trotsar jag nog kylan och tar en promenad ändå, ska jag gå ner så får jag fan göra något. Blir tokig.. Kommer få panik om det stått still på söndag bara för att jag inte vågat ta mig ut i kylan. Så jag hoppas att jag får sällskap senare, lättare då hihi


Angie
PUBLICERAT: 2010-01-12, 15:40:49 | URL: http://angiiees.blogspot.com

Ja fy ja,kinderna blir kalla. Du får ta en halsduk och dra upp över mun och kinder=)Alltid roligt med sällskap när man tar en promenad, lättare att komma ut. hoppas du får en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: