2010-02-21
 13:13:32

Vecka 7

Det går sakta med viktnedgången nu, men det går neråt iaf.. Nu är jag tillbaka där jag va innan vi åkte till Åre fast skillnaden då att de 1,5kg som va borta då va vätska och de som gått bort nu är fett. Det är synd att det ska vara sånt väder så jag inte kan gå ut och promenera för att öka takten. Jag får väl bli mer noga med hur mina tallriksmodeller ser ut, men det som oroar mig är hur sakta det kommer gå om jag trappar upp ännu ett steg? Jag kommer inte stå ut om jag bara går ner typ 1hg i veckan. Då kan jag lika gärna äta som vanligt liksom. Men hoppas på att jag gått ner lite mer till nästa vecka. Det är trots allt centimetrarna i midjan som minskat mest.

Resultat denna vecka

Startvikt: 76kg
Förra veckan: 69,8kg

Nuvarande vikt: 69kg

Viktnedgång sen förra veckan: 0,8kg
Total viktnedgång: 7kg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: