2010-02-14
 15:27:44

Vecka 6

Resultat denna vecka

Startvikt: 76kg
Förra veckan: 70,5kg

Nuvarande vikt: 69,8kg

Viktnedgång sen förra veckan: 0,7kg
Total viktnedgång: 6,2kg

Jag är faktiskt glad för att jag gått ner och inte upp. Och jag vet nu att det jag går ner nu är riktigt, för all min vätska har kommit tillbaka och den är här för att stanna eftersom jag valt att fortsätta med kolhydrater och äta en tallriksmodell om dagen nu. Jag är glad att jag gått ner trots att det varit en hel del fusk den här veckan. Inte massa godis och så men det har vart typ en macka på kvällen som vart helt onödig. Men ändå har jag gått ner :-) Veckan som kommer nu kör vi stenhårt! Jag ska tappa mina sista typ 10kg nu senast fram till i sommar.

En annan rolig sak är att jag sänkt mitt BMI från 26,9 (överviktig) till 24,8 (normalviktig) under dom här veckorna som jag hållt på. När jag nått mitt mål kommer jag ungefär att ligga på 21 i BMI.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: